l

Friends.

Will you be our friend?

Om onze talenten naar een "next level" te tillen hebben we steun nodig. Vooral financiele steun, zodat wij de nodige hulp aan hen kunnen bieden. Omdat we alle steun kunnen gebruiken, hebben we friends van Stichting UDS Talent in het leven geroepen. Als Friend steun je meteen al onze talenten. Wil je een specifiek team of een specifieke danser steunen? Dan verwijzen we je graag naar onze mogelijkheden voor sponsoring.

Friend worden van  Stichting UDS Talent? Dat kan!!  Voor een lief bedrag van €50,00 word je een heel jaar onze little friend. Uiteraard vermelden we jou als little friend op deze pagina. Verder doe je ook automatisch mee met de winacties die we door het jaar heen zullen houden? Wat deze precies inhouden? Hou daarvoor onze website en facebookpagina goed in de gaten.

Je mag uiteraard ook onze Big Friend worden. Voor €100,00 ben je een heel jaar onze grote vriend. Naast het feit dat je eervol vermeld wordt op deze pagina schenken we je ook nog een mooie friendshipbracelet. En uiteraard doe ook jij mee met de winacties die we op verschillende momenten zullen houden. Hou daarom de website en facebookpagina goed in de gaten.

Wil je onze friend worden? Neem dan contact met ons op via email info@stichtingudstalent.com of op telefoonnummer 06-22789229.